4 Aralık 2016 Pazar

Yeni bir mekan keşfi: Arada Kafe

Yeni bir mekan keşfi: Arada Kafe

Merhaba, Geçenlerde İzmir’den gelen kuzenimi gezdirmek için Galata taraflarına gittik. İnternet üzerinden de o hafta fotoğrafçı Adem Barış’ın Instagram üzerinden paylaştığı bir fotoğrafı gördüm. Yeni bir mekan keşfetmeyi sevdiğim için kuzenimle birlikte Adem Bey’in fotoğrafını paylaştığı Galata’daki Lüleci Hendek Sokaktaki Galata’da Lübnan ve Türk mutfağından lezzetleriyle, iki katlı kendine has bir enerjisi olan bu kafede arkadaşlarınızla birlikte güzel sohbetler edebileceğiniz ve keyifli zamanlar geçirebileceğiniz bir kafe: Arada Kafe


Galata Kulesi’nin önünde fotoğraflar çekildikten sonra Galata’dan aşağıya doğru sokaklarda dolaşmaya başladık. Biraz bulması zor özellikle daha önce buralara gelmeyenleriniz için. İrili ufaklı her yer de kendine özgü dükkanlar barındırıyor Galata. Hem tarihi, hem butik ve kalabalıklardan uzak güzel hoş mekanlar var. Hatta Güzel Kelimeler Dükkanı olan Lügat365’e de uğradık. Onun yazısı da çok yakında burada olacak J




Gelelim Arada Kafe mekanına. İki katlı, üst katında özellikle kahvaltı yapmak isteyenleriniz için önerebileceğim Lübnan kahvaltı var meşhur. Gerçekten fotoğraflar göz doldurucu J
Bir gün kahvaltıya da gelmek istiyorum. Biz öğlen kahvaltımızı yapıp çıktığımızdan dolayı öğleden sonra biraz dolaştıktan sonra dinlenip soluklanmak birer kahve içmek için durakladık Arada Kafe’de. Kahvelerimizin yanına tatlı seçeneklerinden Çilekli Cheesecake seçtik. Hiç bu kadar beğeneceğimi düşünmüyordum. Genelde başka mekanlarda yediğim cheesecakeler çok buzlu ve tatsız tutsuz oluyordu. Bu inanılmaz lezzetli çilek ve kremasıyla nefis bir cheesecakedi benim için.
10 üzerinden 10 veriyorum yani J



Kapıdan içeri adımınızı attığınız anda antika eşyalarla dolu her çeşit mobilya ve aksesuarın olduğu bir mekan karşılıyor sizi. Üst kata çıkmadık bayağı kalabalıktı sanırım. Genelde kahvaltı veriliyormuş üst katta.
Arada Kafe İç Mekan fotoğrafı.
Çalışanlar tutun ortamın havası gerçekten sıcak. Hatta biz otururken sahibi sobada kestane közlüyordu J.

Maalesef sizlere videosunu da paylaşmak çok isterdim fakat yanlışlıkla bazı fotoğraf ve videoları sildim. Çok üzüldüm. Ama dedim demek ki benim bir daha gidip çekim yapmam gerekiyor J
Ayrıca ilgilenenleriniz için her hafta canlı müzik çalışmaları da oluyor. Özellikle Lübnanlı sanatçılarla değişik o kültürü merak edenleriniz için ideal bir mekan. Ben de özellikle değişik kültürlerin tatlarını merak ediyorum. Bir gün deneme fırsatım olur umarım.
Bir sonraki mekan keşfimizde görüşmek üzere J




Arada Kafe Galata - Arada Cafe Galata

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...