25 Kasım 2016 Cuma

Denebunu.com Kasım Ayı Kutusu :)

Merhaba,
Önceki gün öğleden sonra gelen kutumla sevindirik oldum :) Denebunu.com Kasım ayı kutum gelmişti.
Denebunu.com'a Ekim ayında üye olmuştum. Denebunu.com bir ürün deneyimi sitesi. Yani siz üyelik oluşturuyorsunuz, ardından bilgilerinizi giriyorsunuz. İlgi alanları profilinize göre sizlere her ay ünlü markaların yeni ürünlerini denemeniz ve yorumlamanız için Denebunu.com tarafından gönderiliyor. Üyelik ücretsiz, deneyim yorumları çok değerli. Özellikle beğendiğim ürünleri çevremle paylaşmayı çok severim çünkü onların da aynı tatmini almasını isterim. Tavsiye ederim mutlaka beğendiğim ürünleri.

Bu ayki Kasım ayı Denebunu.com kutumu sizlerle paylaşıyorum. Henüz ürünlerini denemedim. Sizler de görmek isterseniz  :)
Kutunun rengi inanılmaz güzel bir tonda. Desenine de bayıldım.


DeneBunu.com Kasım ayı kutusunda bulunanlar:
Kotex Günlük Ped Normal (2 adet)
Kotex Ultra Normal Ped (2 adet)
Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil
Doğadan Gizli Bahçe Dökme Siyah Çay


Ürünlerde biraz cömert olunmasını bekliyorum Denebunu.com'dan :)

Ürünleri denedikten sonra burada yorumlarım olacak yakında.. 
Bir sonraki Aralık kutusu için umarım yine sahip olabilirim:) Güzel bir deneyim güzel bir fikir.
Denebunu.com'un en sevdiğim özelliği denebunu.com kutu tasarımı ve kaliteli markalarla yaptıkları işbirliği artı insanların takipçi sayılarına bakılmaksızın "diğer gerçek insanlara" ürün yollamaları.

Teşekkürler Denebunu.com.
Yorumlar çok yakında!

Ve yorumlarım:
Ürün yorumları bugün tamamladım ve gönderdim denebunu.com'a. Bir aylık bir süre veriliyor yorumları tamamlamanız için. Ona göre bir sonraki kutu gönderiliyor.
Elimden geldiğince deneyimlerimi paylaşmaya çalıştım.
Doğadan Gizli Bahçe Dökme Siyah Çay:
Instagram yorumumdan da belli olmuştur ürün hakkındaki yorumum:)


Ve Dr.Beckmann Renk Koruyucu Mendil yorumum:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...