9 Ağustos 2016 Salı

Evinizin Duvarlarını Tablolarla Renklendirin!

Merhaba, uzun zamandır evimin dekorasyonu için araştırmalar yapıyordum. Özellikle evinizin duvarlarını renklendirmek için tablolar kullanabilirsiniz. Tablolar için genelde bu konuda geniş ürün yelpazesine sahip bir site bulunmakta. TabloCenter.com'da Kanvas Tablolar'dan, Yağlı Boya Tablolara, Kullanım alanınıza göre satın alabileceğiniz tablolara, aynalar ve çerçeveli tablolara kadar her şeyi tablocenter.com'da bulabilmek mümkün.

Özellikle yeni evimize taşınacağız çok yakında. Odam için özel sevdiğim sanatçılardan seçeceğim ev dekorasyonu için duvarıma güzel bir tablo arayışı içindeyim. İlgimi çeken tablolardan kanvas tablonun daha kullanışlı ve göze daha hoş göründüğünü düşünüyorum.

TabloCenter.com'da özellikle beğendiğim evime düşündüğüm tablolar var. Gustav Klimt hayranı olarak The Kiss tablosunu çok beğeniyorum. Sanata merakınız ilginiz  varsa sevdiğiniz ünlü ressamlara ait kanvas tablolarını yine bu sitede bulabilirsiniz. Örneğin Claude Monet, David Hockney, Diego Rivera, Edvar Degas, Gustav Klimt, Joan Miro, Luca Giordano, Mark Rothko, Osman Hamdi Bey, Pablo Picasso, Paolo Veronese, Rene Magritte, Salvador Dali, Van Gogh, William Adolphe, Zonaro Fausto.

Hadi evin her odası için birer tablo seçelim.

Önce Oturma Odası & Salon için bir tablo seçelim.
Oturma Odası ya da Salon için bir adet ayna ve orta büyüklükte bir tablo uygun olur. Gözü yormayan, sizin dinlenme ve misafirlerinizi ağırladığınız, tv başında çayınızı veya kahvenizi yudumladığınız bir ortamda sizin için bir anlamı olan hatırası olan bir yer olmalı diye düşünüyorum.

Ben İstanbul aşığı olarak Dev Boyut Galata Kulesi'ni seçtim.



Şimdi de Yatak Odasına Tablo seçelim.
Gelip dinlendiğiniz, uyuduğunuz bir yer olan yatak odanızda size dinginlik, rahatlık verecek bir tablo olmalı.

Ben Yatak Odası için Çiçek Kanvas Tabloyu seçtim.


İçinizi açacak pozitif enerji veren bir tablo, güne güzel uyanacaksınız. 
Tabloyu 30x90 cm, 40x100 cm, 60x120 cm boyutlarında seçebilirsiniz.
Bu güzel çiçek kanvas tablo için tıklayınız!

Çocukları olan ebeveynler için güzel alternatifler bulunmakta.
Çocuk odası için tablolar: 5 farklı boyuta sahip Melek Kanvas Tabloyu seçtim ben. Gerçekten de çocuklarımız bizler için meleklerdir.


Şunun tatlılığına masumluğuna bakın.


Mutfak için 3 tane 3 parçalı kanvas tablo seçtim. Tabii mutfağınızın dekorasyonunda kullandığınız renklere göre de seçeceğiniz tabloya karar verebilirsiniz. Tablocenter.com'da çok fazla ürün var rahatlıkla kendi zevkinize uygun tablolar bulabilirsiniz.






Hol için dekoratif tablolardan ünlü ressam Salvador Dali'nin kanvas tablosunu seçtim.
Tablonun adı The Lugubrious Game Yas Oyunu olarak geçiyor. Dali'nin etkileyici eserlerinden bir tanesi holiniz için gayet uygun olduğunu düşünüyorum. 

Özellikle holinizde alanınız varsa kapıya yakın kısımlar için kullanışlı olabilecek bir evin ihtiyaçlarından biri aynalar tabii ki de. Özellikle biz kadınlar evden dışarı çıkmadan mutlaka aynalara bakıp bi göz atarız, üstümüzü başımızı makyajımızı, saçımızı düzeltiriz. Olmazsa olmaz o aynalardan bir tanesini sizler için seçtim.


Tablo ya da ayna satın alırken özellikle kargo konusunda endişe yaşarız. Herhangi bi sorun olur mu? Acaba internet sitesindeki göründüğü gibi mi gelecek vb. kaygılarda bulunuruz. Tablocenter.com'da belirtilene göre Özel ambalaj kasasında kırılmaya karşı korunaklı bir şekilde gönderiliyormuş. 
25TL'den başlayan tablolar var. Evinizin dekorasyonunu değiştirmek isterseniz ufak dokunuşlarla etkileyici duvarlara sahip olabilirsiniz. 
Para iade garantisi de mevcut sitede. 

Yeni evimize taşınacağınız yakın zamanda. İnşallah istediğim şekilde dekorasyonunu yapabilirim. Bu tablolar beni benden alıyor, hangisini seçeceğimi şaşırıyorum. Bir tek kendi eviniz için değil aynı zamanda ev görmeye, yahut doğum günü, özel günleriniz için de tablo satın alabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...