27 Ekim 2014 Pazartesi

GKL OLMAK AYRICALIKTIR!


KAGİDER'in Geleceğin Kadın Liderleri projesinde bu sene 834 aday arasından "Geleceğin Kadın Lideri" seçildim. 20-23 Ekim tarihleri arasında çeşitli alanlarda uzman olan bir çok başarılı kadınlardan eğitimler aldım. GKL'lı birsürü arkadaş edindim.
Hayatımın en önemli aşamasında bana çok büyük katkıları oldu. Eğitimler çok yararlı, çok öğretici, çok çeşitliydi. KAGİDER çok güzel bir aile. KAGİDER'i tanımak benim için çok büyük bir şanstı. Geleceğim adına umut dolu, daha özgüvenli ve daha başarıya yakın bir yol izleyecek olmamda çok güzel bir dokunuştu.



Geleceğime kattıkları bu önemli adımlar için KAGİDER'e çok teşekkür ediyorum. Ayrıca bu projenin sponsorluğunu yapan Sanofi'ye şükranlarımı sunuyorum.


EĞİTİM GÜNLÜĞÜ

4 Gün süren eğitim programının ilk gününde Koçumuz Diana Misim Fındıkoğlu'yla KAGİDER Açılışı, Profesyonel Yönetici ve Tasarımcı Servisimin Cömert Birced'le Profesyonel Hayattan Kadın Rol Model Buluşması gerçekleşti. Özellikle iş hayatı, rol model seçimi, başarılı olmanın arkasında nelerin olduğuna dair bilgiler verdiler. IKEA'nın İnsan Kaynakları Müdürü Av.Esra Tekil bizlere Çalışan Hakları ile ilgili temel bilgileri verdi. Optimist dergisi,kitap ve yayıncılık alanında çalışmalar yapan yayıncı Ayşe Bilge Dicleli "Kariyer Basamaklarını Çıkarken" nelere dikkat etmemiz gerektiğine dair kadınların kendilerine koydukları aşılacak engelleri, farklı kariyer anlayışlarını, kariyer stratejilerini aktardı. İmaj Danışmanı İkbal Oakley İş Yeri Davranış Biçimleri üzerine İletişim, İmaj, Kişisel Markanın Gücü, İletişim Bileşenleri, Profesyonel Giyim Tarzı başlıklarında bilgiler verdi.
Gelecekdahanet Koordinatörü Melek Bar Elmas bizlere Bilişim Kavramları ve İş'de Teknoloji konusunda bilgilerini aktardı. Çok sempatik bol kahkahalı ve yeni medya alanında fikir alışverişleriyle güzel bir oturum oldu. İlk gün eğitimlerinin son oturumunda, IBM'in İnsan Kaynakları Müdürlüğü'nü yapmış olan Aysun Barın Kariyer Yönetimi ve Profesyonel Oryantasyon başlıklı eğitiminde Kariyer Yönetimi'nde Roller, Mentör Seçimi, Kariyer Safhaları, İşe Alım Süreci konularında derinlemesine bilgiler verdi. 

            21 Ekim Salı günkü 2.gün eğitimlerinde Makro Ekonomik Eğilimler başlıklı konuşmasıyla Ekonomist Pelin Yenigün Dilek, bizlerle birlikteydi. Ekonomi hep dikkatimi çekmiştir, sayısal zekam çok zayıftır ama ekonomiyi anlamak çok isterim. Sadece Ekonomi haberlerini takip ederken, Emin Çapa, Para Dedektifi Cem Seymen'le bu konuda bilgilenirim. Finansal Okuryazarlık eğitimi almak çok isterim. Herkesin bu anlamda öğrenmesi gereken temel bilgiler çok önemli.Eğitimlerin 2.gününde Liderlik, Yaşam Yönetimi, Hedef Belirleme ve Hedefe Ulaşma Süreci üzerine Koç Ferah Lök ve Koç Diana Misim Fındıkoğlu'ndan eğitim aldık. Diana Misim Fındıkoğlu bizlere Nasıl Olumlu Bir Bakış Açısı Ediniriz? sorusunun cevaplarını verdi.3.Günde TOG Eş Başkanlarından Tuğba Jabban'dan Sosyal Aktivizm ve Gönülülük bilgileri  ile Girişimcilik Vakfı Genel Müdürü Sosyal Aktivist Rol Model Mehru Aygül ile iş hayatıyla ilgili önemli tüyolar aldık.

Kariyer.net'ten Pazarlama Müdürü Uğur Özmen  İş Başvuru Süreci, İş Aramada Teknolojinin Kullanımı ve Cv Yazma, Altın Kurallar, Kişilik Envarterleri hakkında bilgiler aldık.İK Yönetim Danışmanı, Kaynağım İnsan Danışmanı İpek Aral'dan Mülakat Süreci üzerine etkileyici bilgiler aldık.

Geleceğin Kadın Liderleri eğitim programının 4.gününde  Sağlık alanında sponsor Sanofi'yi tanıdık. Sağlık sektöründen sonra Perakende Sektörü'nden Boyner Holding'den Kadriye Ayaz perakende sektörü hakkında bilgiler verdi. Derya Türkkormaz'la Kariyer Yolcuğuna Başlarken İşe Yarar Tüyolar aldık. Mülakat Simülasyonları yaptık. Gülin Yücel'le Etkin İletişim ve Pazarlık Becerileri hakkında bilgiler aldık. Eğitimlerin son aşamasında 360 İletişim'in kurucu ortağı, İletişim Danışmanı Seçil Şendağ ile çok etkileyici Etkin İletişim ve Pazarlık Becerileri konusunda eğitimler aldık. Anlattığı örnek bir hikaye oldukça etkileyici ve kendi adıma kendi hayatıma çok tanıdık geldi.


GKL OLMAK AYRICALIKTIR!


Yıllar sonra ilkokul arkadaşım Derman'la aynı eğitim programında karşılaşmak çok güzel bir duyguydu. 
GKL'lılarla çalışmalarımız devam edecek, güzel bir aile olduk. KAGİDER'le tanışmak büyük bir şans benim için.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...